Brandweb
logo
Problema
Bellcome, sub-brandul Electra care produce și comercializează interfoane, a apelat la noi pentru a crea un nou concept de website adecvat expunerii internaționale pe care și-o dorea brandul.
hero_image
Soluția
Pe baza unei analize în care am avut în vedere legătura dintre identitatea brandului și publicul țintă, am definit întreaga structură informațională cu focus pe produs. 
Designul este unul minimalist, modern, caracteristic unui site de brand, orientat mai degrabă B2B decât B2C. 
location
location
location
Prototyping & UX
Structura informațională propusă și designul au fost puse într-un proiect de prototyping în Invision pentru a putea testa și primi feedback de la client într-un mod eficient.
screens screens
CMS & SEO
Pentru o gestionare facilă a conținutului, am dezvoltat și un sistem de CMS (Content Management System), cu o interfață de utilizare intuitivă și ușor de învățat, de unde se pot gestiona toate meta-tagurile necesare în SEO on-site.
Proiectul următor