Brandweb Logo
Înapoi în site
2018-10-12
În: Marketing digital,
Am organizat singurul treasure hunt pentru o echipă din Liga I

Am reușit să aducem încă o dată comunitatea ieșeană mai aproape de echipa de fotbal Politehnica Iași. După succesul primei părți a campaniei de Treasure Hunt pe care am organizat-o pentru echipa din liga I, când am trimis suporterii pe un traseu în tot orașul în căutarea comorilor din partea sponsorilor, am hotărât să ne întoarcem cu un final pe măsura așteptărilor. Am creat și organizat un treasure hunt care de data aceasta a unit tabăra suporterilor cu cea a alb-albaștrilor.

Organizarea

Cum ne-am organizat? Întâi, am decis că fiecare echipă va fi formată din cinci suporteri înfocați și un căpitan din partea Poli Iași. Apoi, am creat un traseu unic pentru cele 10 echipe formate, traseu organizat în zona Copou, pentru a putea fi cât mai aproape de locul de start, stadionul Emil Alexandrescu. Fiecărei echipe i-am făcut un traseu cu trei indicii legate de trei locuri diferite și trei provocări pe care a trebuit să le îndeplinească. 

Mai apoi, i-am adus pe fanii Politehnica Iași în online. Pornind de la ideea de hartă a comorilor, am creat un landing page special pentru înscrierea în concurs, unde participanții au putut să-și aleagă căpitanul de echipă. Doritorii de aventură au avut la dispoziție trei zile pentru a se putea înscrie la marea vânătoare de comori.

Un traseu al provocărilor și indiciilor

Treasure huntul a fost, de fapt, un traseu al provocărilor și al indiciilor. Am vrut ca provocările să fie cât mai amuzante și să implice nu doar spiritul de echipă, ci și interacțiunea echipelor cu persoane care nu participau în competiție. Așa că am gândit provocări de tipul: fă o poză cu o persoană roșcată, cu ceva sub formă de inimă, dăruiește un cadou unui copil.

Cât despre indicii, am creat ghicitori cu locuri consacrate din zona Copou. Am provocat echipele să descifreze indicii precum: „Regii junglei veghează la intrarea spre învățătură”, „Stă nemișcat chipul poetului consacrat.”, „Poartă numele unui animal mare, ce aruncă apa prin spinare”, „Comerț între 4 pereți”. Curios să afli dezlegarea acestora? Ei bine, participanții au trebuit să-și facă poze cu „leii de la universitate”, statuia lui Mihai Eminescu, fântâna de la „Balena” și Camera de Comerț.

Pe traseu am inclus și sediul nostru, unde i-am ajutat pe participanții plini de entuziasm cu un... selfie!

Marele premiu

            Chiar dacă a fost o singură echipă câștigătoare, toți participanții au fost încântați că s-au alăturat vânătorii de comori. De fapt, suporterii nu s-au înscris în competiție pentru a primi premiul cel mare, ci pentru a fi mai aproape de echipa pe care o susțin și o admiră. Acesta nu a fost dezvăluit până la final, când echipele au încheiat traseul.

Care a fost totuși marele premiu? O zi cu echipa Politehnica Iași. Câștigătorii vor trăi visul oricărui suporter înfocat al alb-albaștrilor și vor avea ocazia să îi cunoască mai bine pe toți cei care fac parte din echipa Politehnica Iași, participând la o zi întreagă din viața lor.

O experiență de neuitat

De-a lungul timpului, prin campaniile pe care le-am creat, am reușit să facem comunitatea suporterilor alb-albaștri și mai puternică. Ne bucurăm că ideea a fost atât bine primită atât de participanți, cât și de membrii Politehnica Iași. În final, comoara cea mai de preț a fost timpul petrecut împreună.

Distribuie articolul
Citește și