Brandweb Logo
Înapoi în site
2016-07-01
În: Arhivă,
Cât costă o campanie AdWords?

Este o întrebare pe care o pun foarte des clienții: „Bine, bine, voi apărea pe Google, dar cât costă?”

Campaniile de Google AdWords în rețeaua de Căutare funcționează după sistemul PPC – „pay per click”. Ceea ce înseamnă că plătiți doar click-urile pe care utilizatorii le dau pe anunț.

 Cu alte cuvinte, plătiți doar rezultatele.

Și totuși, cât costă?

Costul-per-click (CPC) variază în funcție de cuvintele cheie folosite în campanie. Daca cuvantul cheie este unul pentru care isi fac reclama multe firme, este foarte probabil ca acesta sa aiba un CPC mai mare. CPC poate varia de la 0,1 la 4-5 lei/ click.

Dupa cum se vede in tabelul de mai sus, daca aveti un magazin online ce vinde accesorii telefoane Samsung,  puteti folosi acest cuvant cheie cu un cost de 0,28 lei pe click. Cu un buget de 1000 lei/ luna, puteti atrage aproximativ 3500 de vizitatori pe site, potentiali clienti in conditiile in care sunt suficient de multe cautari pe acest cuvant cheie.

Cu același buget, pentru o agenție de turism ce promovează „all inclusive Bulgaria”, numărul de vizitatori va fi de aproximativ 380, având un cost per click de 2,62.

Concluzia este că suma care se poate investi într-o astfel de promovare poate varia în funcție de bugetul pe care îl are firma la dispoziție, de numărul produselor/serviciilor pe care le comercializează și, nu în ultimul rând, de concurență.

Indiferent de buget, avantajul AdWords este acela că aduce potențiali clienți pentru că aceștia au ajuns pe site-ul dumneavoastră după ce au căutat pe Google cuvintele cheie respective.

Cum plătiți?

Campaniile AdWords sunt activate pe baza cardului bancar al firmei, iar in interfață Google oferă și facturile lunare în format electronic. Deci totul se poate deconta foarte ușor. Puteți plăti pe masură ce cheltuiți sau puteți face plăți în avans.

Ce plătiți agenției certificate AdWords?

BrandWeb vă poate ajuta să aveți o campanie optimizată în care CPC să fie minim. Pentru aceasta, agenția va percepe o taxă de creare campanie, care include partea de strategie de marketing, copywriting și creare pagini de destinație, precum și o taxă de administrare, care include monitorizare, optimizare și raportare.

Distribuie articolul
Citește și