Brandweb
Patricia Bertea
01.07.2016
Remarketing în Rețeaua de Căutare

De ce afacerea ta are nevoie de Remarketing?

    96% din vizitatori pleacă de pe site-ul tău fără să convertească

   70% abandonează coșul de cumpărături fără a cumpăra

        49% vizitează 2-4 site-uri înainte de a cumpăra

 

Folosind campaniile de Remarketing, ești sigur că targetezi persoanele care ți-au vizitat site-ul și care sunt interesate de produsele/serviciile tale.

Prezent într-o primă instanță doar în rețeaua de Display, acum Remarketingul poate fi implementat și în rețeaua de Search (Căutare).

 

Cum funcționează?

Pentru a crea o astfel de campanie, trebuie să urmezi următorii pași:

  Creează o campanie de tipul “Numai Rețeaua de căutare”.

 

   Mergi în dreptul filei Cuvinte cheie și dă click pe opțiunea Segmente de public

 

   După ce ai selectat Segmente de public, dă click pe +Remarketing

   Mergi la „Adăugare direcționare” și selectează Remarketing. În această secțiune vei găsi lista cu toate persoanele care ți-au vizitat site-ul, precum și celelalte liste pe care le-ai creat.

Înapoi la blog