Brandweb
Patricia Bertea
12.06.2020
Un start-up din Iași ajută restaurantele să țină registrul de rezervări într-un „Poloniq” digital

Odată cu redeschiderea teraselor, restaurantele trebuie din nou să treacă printr-un proces de readaptare după criza COVID 19. De data aceasta vorbim despre obligativitatea de a ține un registrul al rezervărilor pentru a putea oferi autorităților informații în cazul unei anchete epidemiologice.

În acest context, un ajutor important poate veni din mediul digital, iar start-up-ul ieșean Poloniq propune restaurantelor să folosească o aplicație online de rezervări pentru a ușura tot procesul.

Prin instalarea softului de rezervări Poloniq direct pe site-ul restaurantului, clienții pot face direct și rapid rezervările online de pe telefon, înainte de a ajunge la restaurant sau chiar pe moment. Avantajul este clar acela că nu se mai folosesc instrumente precum pixul și hârtia, dar, mai mult decât atât, digitalizarea registrului de rezervări facilitează toată comunicarea dintre client și restaurant și reduce din disconfortul de a solicita pe loc, verbal, informațiile necesare de la clienți.

Realizarea de rezervări online de către clienții restaurantelor nu este o noutate, însă procentul celor care obișnuiau să facă acest lucru era mult mai scăzut înainte de criză.

Se estimează, astfel, că numărul rezervărilor online va crește din cel puțin două motive. Un motiv e clar legat de obligativitatea de a ține un registru al rezervărilor, aici fiind responsabilitatea restaurantelor. Celălalt vine mai degrabă dintr-un comportament proactiv al clientului final care preferă să aibă o masă rezervată, decât să facă un drum până la restaurant și să nu mai găsească mese libere.

„Noi încurajăm clienții să folosească site-ul pentru a face rezervări. Inclusiv cei care ne scriu pe Facebook sunt direcționați spre site unde avem instalat modulul de rezervări de la Poloniq. În ceea ce privește rezervările telefonice, noi le preluăm și, ulterior le introducem tot în platforma Poloniq ca să avem baza de date completă. Iar pe cei care vin direct în restaurant îi înregistrăm noi direct pe telefon în aplicația Poloniq, fără să mai avem nevoie de pix și hârtie.” – a declarat Ioana Luca, fondator Andalu Gastrobar, restaurant spaniol din Iași.

Aflați mai multe detalii despre registrul digital de rezervări aici.

Start-up-ul ieșean Poloniq nu s-a gândit doar la a crea acest sistem intuitiv și rapid de rezervări online, ci a gândit și alte variante de digitalizare necesare industriei HORECA, cum ar fi meniul digital accesibil pe bază de QR code din locație sau modulul de shop online pentru restaurantele care vor să facă și livrări. Soluțiile oferite de Poloniq au acoperire națională, start-up-ul fiind prezent nu doar în Iași, ci și în orașe precum Constanța, București, Oradea, Ploiești.

Mai mult, echipa Poloniq și-a îndreptat atenția și către industria hotelieră, venind cu 3 soluții dedicate acesteia:

- Aplicație pentru acces la micul dejun (gestionare trafic)

- Aplicație de room-service

- Aplicație pentru rezervări în restaurant

Puteți afla mai multe informații despre Poloniq pe site: www.poloniq.ro

Înapoi la blog