Brandweb Logo
Web
development
Design
Digital
marketing
Unirea SPA

Unirea SPA este un centru complex de relaxare, cu o gamă variată de terapii care îți răsfață simțurile. Starea de bine trebuia să fie transpusă și în online, prin design, copywriting și accent pe user experience.

Restaurant Panoramic 360

Caracterizat de o atmosferă intimă, Restaurantul Panoramic se diferențiază pe piața ieșeană prin panorama inedită pe care o oferă asupra orașului, de la etajul 13. Diferențierea trebuia să se facă și în online.

TEAM by Dental Initiative

O asociație tânără, ONG-ul Dental Initiative, dedicat medicilor stomatologi și tehnicienilor dentari, a organizat în premieră în România un congres pentru echipele mixte formate din specialiști din ambele domenii: TEAM (Tehnică. Evoluție. Actualități Medicale).

White Works

Laboratorul White Works are peste 15 ani de experiență în domeniul tehnicii dentare. Punând accent pe inovare și lucru în echipă, au înțeles că este important să își adapteze comunicarea în online pentru toate categoriile de public. 

Art Georgies

Arta nu merită doar admirată, ci trebuie şi discutată. Pe acest principiu merg cei de la Art Georgies, care au îmbinat o superbă galerie de artă cu un spaţiu de întâlnire, unde iubitorii de frumos pot discuta la o cafea bună, în timp ce ascultă muzică de excepţie. 

Brikston

BRIKSTON este o companie locală cu o rețea de distribuție în România și Republica Moldova. Activând pe piața construcțiilor, Brikston a înțeles că prezența online este o necesitate și, începând din 2013, a apelat la Brandweb pentru o serie de proiecte de development și marketing digital.

CSM Politehnica Iași

În 2011, când am început colaborarea cu CSM Politehnica Iași, eram o mână de suporteri într-un birou ce doreau să aducă o schimbare în comunicarea echipei lor de suflet. După mai bine de cinci ani, noi tot alături de ei suntem.  

Unirea Hotel & Spa

În 1969, în centrul Iaşului se ridica hotelul cu cea mai mare capacitate din regiunea Moldovei. Astăzi, după mai mult de 47 de ani, Unirea Hotel & SPA se adaptează la ritmul rapid de dezvoltare a pieței hoteliere în online.  

Bellaria Hotel

Cu peste jumătate de secol în urmă, ieşenii obişnuiau să se răsfeţe cu bucatele alese ale unui restaurant de care toată lumea vorbea, mai ales datorită grădinii înmiresmate de lilieci. Astăzi, în jurul aceleaşi grădini cu lilieci,  s-a dezvoltat complexul Bellaria.

Restaurant Panoramic

Situat la etajul 13 în cadrul Unirea Hotel & SPA, restaurantul Panoramic oferă o priveliște 360 grade asupra Iașului. Prezența în online a acestui brand local am conturat-o din vara lui 2016, începând cu social media.

 
DDI - Derom Dental International

În anul 2000, doi medici dentişti şi-au unit dorinţa de a oferi produse şi servicii complete cabinetelor stomatologice sub brandul Derom Dental International sau DDI. În 2007, ne-au contactat din două motive: voiam un site de prezentare şi un magazin online.  Și în 2016 le-am dezvoltat noul magazin online.

Florăria Rosalia

Florăria Rosalia a început în discret în 2012 cu un magazin online pentru livrare flori la domiciliu. Era atunci o pasiunea unei doamne încrezătoare în acest tip de business. Azi este un business sustenabil, care a crescut încet și sigur.

Via Naturalia

Via Naturalia a fost primul magazin online bio din Iași și putem să ne mândrim că noi am fost cei care le-am făcut primul site. Dupa 5 ani, am reluat colaborarea pentru a dezvolta funcționalități avansate în platforma PrestaShop.

Caretta

Un brand local, cu o expunere națională, ce activează într-o industrie extrem de concurențială, Caretta este poate unul dintre pionerii vânzării online de țiglă metalică.

Simulator Brikston
Autogara Metropoli

Când vine vorba de România, un lucru e clar – când ajungem la capitolul transport, nu suntem prea mândri. Şi asta nu doar din cauza infrastructurii proaste, ci şi din cauza firmelor de transport. Într-o industrie mereu blamată, autogara Metropoli din Galaţi încearcă să pună lucrurile la punct.

Cardio Praxis

Cardio Praxis este un centru medical privat specializat în cardiologie și flebologie din Iași.  Am lucrat împreună începând din 2009 grafică, web development și marketing digital.

Floare de Colț

În 2016, mulţumiţi de colaborarea din trecut, Floare de Colţ ne-a contactat pentru un refresh. Trendurile în design se schimbaseră substanţial în cei şase ani de la ultima colaborare. Site-ul, la modă pe vremea lui, arăta acum demodat şi transmitea imaginea unei firme care nu reuşeşte să ţină pasul cu schimbările preferinţelor clienţilor. Mai mult, au vrut o nouă identitate cu care să se individualizeze pe piaţă.

Goodie Call

Pasiunea pentru prăjituri e clar la ea acasă când vorbim de Goodie Call. Ne-a făcut plăcere să lucrăm la acest proiect ”dulce”.

Bunătăți Dichisite

Un brand local la început de drum, pentru care am dezvoltat o identitate vizuală ”delicioasă”.

Floare de Colț - rebranding

De la un mic magazin stabilit în Iaşi, Floare de Colţ a ajuns să aibă peste 28 de locaţii în cele mai importante oraşe ale ţării, devenind cel mai mare lanţ de magazine naturiste din România. Au ştiut că, pentru a crea un brand puternic, au nevoie de o identitate unică şi o prezenţă bine construită în online.

Ecoland Production

O afacere cu parfum de levănțică. Ecoland Production se ocupă cu obținerea de culturi organice de plante medicinale și aromatice, având în prim-plan lavanda. 

Nuntă la Unirea

Unul dintre cele mai importante evenimente din viața fiecărei persoane este nunta. De aceea, cu toții ne dorim ca evenimentul să iasă ireproșabil. În special miresele își doresc o nuntă de neuitat, atent organizată până la ultimul detaliu. Și, pentru că viitoarele mirese au la dispoziție tot mai puțin timp să aloce organizării, le-am venit în ajutor cu site-ul dedicat lor, Nunta la Unirea.

Biroul de Avocați IPV

În domeniul avocaturii, cea mai mare provocare este să vorbești pe înțelesul clientului. Biroul de Avocați IPV a apelat la noi pentru se prezenta în online într-o manieră cât mai accesibilă.