Brandweb Logo

Autogara Metropoli

Când vine vorba de România, un lucru e clar – când ajungem la capitolul transport, nu suntem prea mândri. Şi asta nu doar din cauza infrastructurii proaste, ci şi din cauza firmelor de transport. Într-o industrie mereu blamată, autogara Metropoli din Galaţi încearcă să pună lucrurile la punct.

Provocarea

Autogara Metropoli Galați și-a dorit un site nou, modern, la fel ca noul sediu în care au investit recent. Spre deosebire de varianta anterioară, noul site trebuia să includă și un sistem de rezervări online atât cu platformă front-end, cât și back-end.

Uzabilitate în primul rând

După ce a fost elaborată documentația de proiect, pasul următor a fost crearea de wireframes pentru a organiza conținutul și a descrie fluxul de vizitare în site.

În paralel, s-a lucrat la partea de back-end dedicată autogării și transportatorilor care trebuie să gestioneze procesul de rezervări bilete.

 

Rezultat

În final, am obținut un site responsive cu funcționalități complexe, care pe viitor va avea implementat și un sistem de plată online.

Vezi proiect