Brandweb Logo

Caretta

Un brand local, cu o expunere națională, ce activează într-o industrie extrem de concurențială, Caretta este poate unul dintre pionerii vânzării online de țiglă metalică.

Provocarea

Deși puțini s-ar aștepta ca țigla metalică să se poată vinde online, Caretta este un exemplu care demonstrează că se poate. Dotat cu informații complete, un sistem de chat online și o echipă pregătită să răspundă live tuturor, site-ul Caretta este un instrument de vânzare esențial în procesul de marketing al companiei.

Fiind conștienți că se poate mai mult, că există suficient trafic pentru a crește conversiile, echipa Caretta a dorit să opereze modificări de design pentru a îmbunătăți uzabilitatea.

Testarea uzabilității

Înainte de a face orice modificare de design, site-ul a fost supus unei analize Hotjar, de unde s-au putut trage niște concluzii.

Site-ul, dezvoltat pe platforma WordPress, a necesitat în primul rând o adaptare pentru mobil, după care focusul a fost transferat pe parcursul utilizatorului în site și aspecte de uzabilitate.

Rezultat

Implementarea a necesitat multă atenție la detalii și testarea mai pe multe dispozitive. După lansare, s-a urmărit dacă modificările și-au îndeplinit scopul la nivelul modului de navigare a utilizatorului, paginile accesate, timpul alocat. Ulterior, au mai fost necesare intervenții pentru fine-tunning a uzabilității pe mobil.

Vezi proiect