Brandweb Logo

Floare de Colț

În 2016, mulţumiţi de colaborarea din trecut, Floare de Colţ ne-a contactat pentru un refresh. Trendurile în design se schimbaseră substanţial în cei şase ani de la ultima colaborare. Site-ul, la modă pe vremea lui, arăta acum demodat şi transmitea imaginea unei firme care nu reuşeşte să ţină pasul cu schimbările preferinţelor clienţilor. Mai mult, au vrut o nouă identitate cu care să se individualizeze pe piaţă.

Noul site

Pentru noul site, am păstrat aceleaşi culori din identitatea proaspăt realizată de colegul nostru Ștefan. Imaginile mari au fost folosite pentru a introduce mai ușor utilizatorul în universul leacurilor naturiste.

Platforma PrestaShop

Pentru platforma de comerț electronic am ales PrestaShop, care a fost soluția potrivită pentru nevoile actuale ale magazinului. În viitor, se urmărește partea de integrare cu softul de contabilitate pentru a avea stocuri în timp real.

Promovare

Magazinul a fost optimizat SEO on-site și a beneficiat și de o promovare pe Google prin AdWords.

Vezi proiect