Brandweb Logo

Floare de Colț - rebranding

De la un mic magazin stabilit în Iaşi, Floare de Colţ a ajuns să aibă peste 28 de locaţii în cele mai importante oraşe ale ţării, devenind cel mai mare lanţ de magazine naturiste din România. Au ştiut că, pentru a crea un brand puternic, au nevoie de o identitate unică şi o prezenţă bine construită în online.

Identitatea vizuală

De la înființare și până în 2016, Floare de Colț nu a avut un logo propriu-zis. În schimb, mereu s-a asociat grafic cu floarea de colț. Acest aspect a fost un indiciu pentru noi că trebuie să ne folosim în continuare de acest simbol.

Culori

Am ales culori cât mai discrete pentru a putea pune în evidență floarea de colț realizată de noi într-o formă inspirată din realitate, dar transpusă grafic într-un mod creativ. Obiectivul a fost, evident, acela de individualizare a imaginii brandului în piață.

Selecția fontului

Selecția fontului a fost un pas important în definitivarea identității vizuale. Am dorit să utilizăm acel font prietenos, cu forme curbe, care să poată fi ușor asociat cu elemente din natură, dar în același timp să fie și ușor de citit.

Vezi proiect