Brandweb Logo

Florăria Rosalia

Florăria Rosalia a început în discret în 2012 cu un magazin online pentru livrare flori la domiciliu. Era atunci o pasiunea unei doamne încrezătoare în acest tip de business. Azi este un business sustenabil, care a crescut încet și sigur.

Un magazin online de flori

În 2012, când am lucrat la primul magazin online Rosalia, piața era în creștere. În momentul de față vorbim despre o piață extrem de concurențială. Fapt pentru care, în 2016, am propus refacerea site-ului cu un design nou și noi funcționalități.

Un succes SEO

În 2012, florăria a fost un adevărat succes SEO, urcând rapid pe primul loc în multe căutări. Azi, când regulile Google s-au schimbat, site-ul apare încă pe prima pagină de rezultate, însă efortul depus este mult mai mare, având în vedere numărul mare de concurenți.

Serviciile fac diferența

Florăria Rosalia a fost un succes pe piața ieșeană și datorită faptului că au dat dovadă de flexibilitate și grijă pentru clienți. Astfel, florăria nu are doar comenzi de la persoane plecate în străinătate, ci și foarte multe de la clienți locali, fideli.

Vezi proiect