Brandweb Logo

White Works

Laboratorul White Works are peste 15 ani de experiență în domeniul tehnicii dentare. Punând accent pe inovare și lucru în echipă, au înțeles că este important să își adapteze comunicarea în online pentru toate categoriile de public. 

Provocarea

Domeniul tehnicii dentare este unul care necesită un ochi antrenat la detalii și multă migală. Tehnicienii dentari au rareori contact cu pacienții, colaborând în schimb direct cu medicii stomatologi. Pe lângă cele două categorii de public deja menționate, în segmentul stakeholderilor companiei se regăsesc alți tehnicieni dentari, furnizori, studenți la tehnică dentară și stomatologie.

Așadar, clientul avea nevoie să transpună munca din laborator în toată complexitatea ei în online, adaptând comunicarea pe fiecare segment.

 

Prezență online

Prin designul website-ului, am vrut să diferențiem laboratorul față de concurență ca unul care inovează mereu și are în spate o echipă de profesioniști.

Informațiile au fost organizate astfel încât fiecare categorie de public să acceseze cu ușurință pagina de interes. De exemplu, pagina Club de studiu se adresează profesioniștilor în domeniu sau celor aflați la început de drum care vor să-și perfecționeze cunoștințele.

Campanie aniversară

Am creat și identitatea pentru campania aniversară de 15 ani, sub headline-ul 15 ani de excelență în tehnica dentară. Au fost două zile în care laboratorul și-a deschis porțile pentru pacienți, furnizori și colaboratori. Ghidându-ne după ideea de uși deschise, prin copywriting, am asociat pentru fiecare ușă a laboratorului o activitate specifică a domeniului.

Printr-o colaborare frumoasă, am reconstruit comunicarea brandului atât în online, cât și în offline.

Vezi proiect