Brandweb
logo
Problema
Salonul Atipic avea nevoie de un sistem de gestionare a programărilor pentru a înlocui agenda fizică.
hero_image
Soluția
Am creat un sistem de gestiune a programărilor pentru management intern, accesibil de pe dispozitive mobile și desktop. Platforma permite crearea de utilizatori multipli. Astfel, angajații din toate locațiile salonului pot accesa programările oricând și de oriunde, iar managerul are overview asupra tuturor acestora.
Pentru a ține tracking pe programări, angajații schimbă rapid statusurile. Mai mult, utilizatorii de tip super-admini pot defini un program de lucru, astfel încât programările să se facă doar în funcție de acesta. 
location
location
location
Raportare automată
În funcție de nevoie specifice, super-adminul poate genera raporte pe diferite luni sau per angajat, astfel încât să poată adapta strategia de vânzare.
Pe lângă programări, există și o secțiune dedicată centralizării cursurilor, salonul având și parte de academie.
screens screens
Stoc actualizat de produse
Atipic are și produse profesionale de îngrijire a părului ce pot fi achiziționate de către clienți. Așadar, am inclus în sistem și stocul de produse care se actualizează în timp real.
Iar pentru o comunicare mai facilă cu clienții, am introdus și funcționalitatea de apelare directă a acestora direct din aplicație.
Proiectul următor