Brandweb
Alexandra Hutanu
27.01.2020
Cum să eficientizezi procesul de preluare a rezervărilor pentru restaurante

Una dintre problemele cu care se confruntă restaurantele de pe piața românească este lipsa unui sistem de gestiune eficient de preluare a rezervărilor, astfel încât să se formeze o bază de date completă, care poate fi accesată și prelucrată oricând. 
În plus, există încă restaurante care preiau rezervările pe caiet. Ce se întâmplă în acest caz? Datele clienților nu sunt stocate sistematic, nu pot fi prelucrate și există riscul de a se pierde. De asemenea, există posibilitatea ca angajații să nu comunice mai departe informațiile primite despre o rezervare sau să nu noteze corect.
Cunoscând problemele menționate mai sus, am creat o soluție digitală – Poloniq, sistemul de rezervări online pentru restaurante care eficientizează procesul de preluare și gestiune a rezervărilor.


Cum funcționează Poloniq

Poloniq este o soluție B2B de tip SaaS (software as a service). Una dintre componentele sale este un formular de rezervare, inclus într-un landing page personalizat în funcție de identitatea fiecărui restaurant. Acest formular este accesat de către clienți pentru a face o rezervare rapidă. Landing page-ul cuprinde și meniul, și poze din local, reprezentând astfel un instrument de comunicare. 
De cealaltă parte, restaurantul are acces la o interfață de administrare intuitivă, accesibilă atât de pe mobil, cât și de pe desktop. Aceasta permite schimbarea statusului rezervărilor și vizualizarea rapidă a statisticilor în funcție de zile, ore sau alte criterii selectate.

Armand Bertea, co-fondator Poloniq, a povestit despre Poloniq și digitalizarea industriei HoReCa la emisiunea „Investim în Iași”. Puteți urmări emisiunea accesând link-urile: https://bit.ly/2XEucCx (partea 1) și https://bit.ly/32mB0Zl (partea 2).


Beneficii aduse

Pe lângă eficientizarea procesului de gestiune a rezervărilor și crearea unei baze de date complete, un alt beneficiu important adus de Poloniq este posibilitatea clienților de a adăuga pe ecranul telefonului icon cu formularul de rezervare, la fel ca în cazul oricărei aplicații native, fiind un progressive app. 
De asemenea, clienții primesc e-mail-uri de fiecare dată când statusul unei rezervări este schimbat. Astfel, clienții știu dacă rezervarea lor este confirmată sau anulată. 
Alte funcționalități integrate în Poloniq:
- adăugarea manuală a rezervărilor primite prin intermediul altor canale, pentru a permite gestionarea tuturor dintr-un singur loc
- prestabilirea zonelor din restaurant și alocarea rezervărilor pe zone
- editarea rezervărilor
- blocarea unor date sau a unor intervale orare în cazul unor evenimente private, cum ar fi nunți sau aniversări
- crearea de utilizatori multipli pentru același cont, cu diferite drepturi de acces (de exemplu, șeful de sală poate avea drepturi diferite față de un chelner)

 


 

Un produs digital recunoscut

Poloniq a fost validat la nivel regional. Am fost premiați la maratonul Startup Spinner 2018, organizat de Rubik Hub, cu două premii: premiul 2 din partea juriului și premiul 3 din partea mentorilor. La Demo Night powered by How to Web & The Grape – Iași Winter Edition 2019, am câștigat premiul Best Pitch.

Dacă sunteți managerul unui restaurant și doriți să eficientizați procesul de preluare a rezervărilor, Poloniq este instrumentul potrivit. Puteți afla mai multe informații pe site: www.poloniq.ro sau ne puteți scrie pe contact@poloniq.ro 

-------

Later edit:

Restaurantele pot opta pentru toate cele 3 module Poloniq sau pentru unul dintre ele:

  • Rezervări online
  • Meniu digital
  • Shop propriu pentru comenzi

 

Iar pentru că hotelurile au avut de suferit deopotrivă în această perioadă, punem la dispoziția acestora următoarele soluții pentru a redeschide în siguranță:

  • Aplicație pentru acces la micul dejun (gestionarea traficului)
  • Aplicație de room-service
  • Aplicație pentru rezervări în restaurant
Înapoi la blog