Brandweb Logo
Înapoi în site
2016-09-21
În: Marketing digital,
POLITEHNICA, parte din oraș, parte din inima ta

Sportul este un fenomen social, este un simbol și o reprezentare a competitivității, guvernat de legi scrise, dar și nescrise: ale fairplay-ului, corectitudinii și aprecierii pentru toți participanții, învingători și învinși deopotrivă.

Ne bucurăm că putem contribui la relansarea unui iubit brand ieșean.

Clubul CSM Politehnica Iași este parte din oraș, parte din comunitate. De aceea am gândit pentru clubul sportiv   campania “POLITEHNICA – parte din oraș, parte din inima ta”.

Obiectivul campaniei este acela de a apropia oamenii de fotbal, de a-i face să se identifice cu echipa care îi reprezintă pe fiecare dintre ei și comunitatea din care fac parte.

Primul beneficiar al campaniei a fost tânărul Andrei Lăpușneanu, elev în clasa a 9-a. Andrei a primit în pauza meciului cu Pandurii Tg. Jiu un abonament pentru sezonul 2016/2017 de la fosta glorie a Iașului, Vasile Simionaș. El este unul dintre “decarii” Iașului, obținând la Evaluarea Națională numai note de 10. De asemenea, are mai multe participări la olimpiade internaționale, purtând cu mândrie peste hotare drapelul național și... fularul Politehnicii Iași. Andrei un fan înfocat al echipei, fiind nelipsit de la meciurile pe teren propriu.    

 

Distribuie articolul
Citește și