Brandweb
logo
Problema
Clinica dentară condusă de dl. dr. Sergiu Mureșan se bucura de o notorietate mare la nivel local, însă trebuia să își construiască și o prezență online.
hero_image
Soluţia - Rebranding
După o atentă analiză a pieței, am sugerat întâi un proces de rebranding. Primul pas urma să fie redenumirea clinicii. Având în vedere că dl. dr. Sergiu Mureșan se bucură de vizibilitate națională ca expert în domeniu, am inclus numele său în noul brand.
Următorul pas a fost crearea unei noi identități vizuale. Cromatic, am ales o combinație de alb și gri, adecvată domeniului. Am readaptat toate livrabilele în funcție de noua identitate (cărți de vizită, fișe medicale etc).
location
location
location
Poziționare și prezență în online
Sloganul #EverydayBetter face ca învățarea continuă să fie una dintre valorile de bază ale clinicii și poziționează brandul ca unul de încredere.
Apoi a urmat crearea prezenței online. Am realizat o strategie de comunicare pe Facebook cu un tone of voice potrivit brandului – „profi”, însă prietenos.
screens screens
Site de prezentare
Am realizat și un site de prezentare responsive, care susține poziționarea de expert în domeniu a brandului.  
Pentru o gestionare facilă a conținutului, am dezvoltat și un sistem de CMS (Content Management System), cu o interfață de utilizare intuitivă. De aici, se pot gestiona și meta-urile necesare pentru SEO on-site.
Proiectul următor