Brandweb
Blogul
#brandwebberilor

Filtre

Ce va urma după radio?

Podcast-ul, pentru cei care nu știu, reprezintă o serie de episoade audio sau video, în format digital, pe care un user le poate descărca pentru a le asculta. Acesta poate fi văzut ca un “Internet Radio” la cerere, adică un fel de Netflix, dar cu emisiuni de tip radio.

O nouă revoluție în lumea aplicațiilor mobile

Samsung Galaxy Fold a fost prezentat pe data de 20 februarie de către compania Samsung ca un telefon de lux atunci când este pliat și o tabletă atunci când este deschis. Conceptul permite apariția unor noi funcții și, mai ales, a unor noi aplicații mobile. 

Brandweb Recognized by Clutch as a Leading Software Developer in Romania

Our profile on Clutch is giving our team the opportunity to stand out as a top firm and receive our own recognition in the development industry.

Căutăm pasionat de marketing la început de carieră

Ești la început de carieră și marketingul online îți trezește interesul? Îți dorești ca la început de drum să faci parte dintr-o echipă unită, care iubește distracția și îți este mereu alături? S-ar putea ca locul tău să fie în echipa Brandweb.

Globuri cu personalitate și amintiri

Să vedem ce a pregătit Departamentul de Echipa Dedicată de la Brandweb pentru Departamentul Spiridușilor-Șefi.

Cum să crești conversiile prin design persuasiv

Designul persuasiv nu mai este o noutate. Specialiștii au început să îl folosească acum ceva ani în urmă, inclusiv în magazine și în supermarketuri, pentru

Era căutărilor de pe mobil – află ce trebuie să iei în considerare pentru ca strategia ta SEO să supraviețuiască

Site-urile care se concentreză doar pe varianta desktop îşi pot lua adio de la succes. Nu e o exagerare, urmărind schimbările pieţei globale din ultimii ani. Specialiștii au observat

Aplicație web pentru plantat copaci

Sâmbătă, 26 martie 2016, o parte din echipa Brandweb a participat alături de peste 200 de voluntari la plantarea a 10000 de copaci din proiectul “Copacul de azi, pentru oxigenul de mâine”.

Cum poți pierde clienți cu pagina de Login

Opțiunea de login este pentru marketeri un tool prețios, întrucât prin login utilizatorii sunt identificați și activitatea lor pe site este monitorizată.

Ce se întâmplă însă când acest Login este agresiv introdus în faze incipiente ale parcursului utilizatorului în site?