Brandweb
Blogul
#brandwebberilor

Filtre

Megatrenduri în online pentru 2018 – 8 Cărți pe care să pariezi pentru bugetul din 2018

La final de an, toate companiile trag linie și hotărăsc cum să-și structureze bugetul pentru a-și atinge obiectivele. Noi îți spunem care sunt cele mai importante 8 cărți pe care merită să pariezi anul viitor pentru strategia de marketing digital.

Atenție! Cele mai importante 7 schimbări în protecția datelor cu caracter personal

Cea mai mare schimbare la nivel european din ultimii 20 de ani privind GDPR va intra în vigoare. Începând cu această dată, politicile și procedurile ce țin de date personale devin probe în instanță.

Aplicația mobilă Doar Poli Iași by Brandweb

Aplicația mobilă Doar Poli Iași face parte din campania Politehnica – Parte din oraș, parte din inima ta și are scopul de a integra toate informațiile despre echipă, venite din toate resursele, pe o singură platformă.

Aplicațiile mobile – un instrument care te diferențiază de concurență

Aplicațiile mobile reprezintă o oportunitate pentru companii de a se diferenția de concurență. Prin comunicare directă cu clienții, creșterea loialității acestora și alte beneficii, business-urile pot obține creșteri semnificative în profit.

Începem seria trainingurilor în marketing online cu Google AdWords Fundamentals

Pentru cei care vor să își îmbunătățească abilitățile în marketing online, noi, echipa Brandweb, am pregătit o serie de traininguri.

INTERZIS în AdWords! Ce nu avem voie sa facem într-o campanie

Poate v-ați confruntat deja cu situații în care anunțurile plasate în rețeaua Google AdWords v-au fost dezaprobate și nu ați înțeles de ce. Politicile AdWords menționează tipuri de conținut interzis sau restricționat de care trebuie să țineți cont.

Facebook, mereu mai relevant pentru utilizatori decât pentru branduri

Facebook depune eforturi continue pentru a oferi rezultate cât mai relevante în News Feed pentru fiecare persoană în parte.

Overbooking – ce este și cine îl practică

Cu evenimentele din ultimele zile, ideea de overbooking a început să stârnească furia consumatorilor. Odată cu gustul amar lăsat de incidentul de la United Airlines, a apărut și un

Facebook – de la rețea de socializare la platformă de publishing

Marketerii care urmăresc cu interes schimbările din social media au văzut cum Facebookul s-a reorientat de la conceptul de simplă rețea de socializare la cel de platformă de conținut.